normalt är tråkigt .

Alla inlägg under januari 2013

Av Alissa - 30 januari 2013 15:13

Hej ! Förlåt för att jag inte har bloggat på några dagar.. Jag har inte mått så bra på sistone. Från och med nu ska jag blogga varje dag, precis som jag har sagt. Men just nu ska jag käka lite. HAAJDDÅÅE!!

-Alissa;}

Av Alissa - 26 januari 2013 19:37

JAAA!! Mamma gick med på att jag skulle bli starrider i en månad om jag pillade henne i håret i en hel timme !! HÅLLER PÅ MED DET NU ! Jag har alltid velat gå på ridskola irl, jag vet att det inte är samma sak men ändå . Äntligen ska jag få känna mig som en väl kunnig ryttare !! <3

-Alissa;}

Av Alissa - 26 januari 2013 09:38

Tjena ! På starstable.com är det disco VARJE fredag och lördag kväll, vid Fort Pinta . Var där igår, och man kan dansa på dansgolvet !



 


Soft va ?!

-Alissa;}




Av Alissa - 25 januari 2013 16:51

TJA ! Min kompis la ut en bild på ett spel som heter; 

StarStable.com

Det är typ 90% hästar.. är du intresserad av sådant, så borde du testa det. jag heter;

Katelyn Greenyard

på starstable .  vill så gärna börja på ridskola irl jue.. men aja ! kika in så.. kanske vi möts.   

-Alissa;}

Av Alissa - 24 januari 2013 14:12

HEEJ! jag hade sverige-prov idag. och eh .. det gick SUPER BRA! jag hade fel på typ, en . Men aja! jag har nyss börjar spela ett nytt spel, starstable.com 

Det är ett häst spel, då man får rida runt och .. lära sig rida, helt enkelt ! jag ÄLSKAR hästar. jag går inte på ridning, men skulle gärna göra det. det är min .. vad ska man säga? DREAM. jaja, men nu ska jag fortsätta spela. bara så ni vet, spelet kostar INTE pengar.   

-Alissa;}

Av Alissa - 23 januari 2013 20:18

TJENA, TJENA . nu har jag käkat lite .. och ska snart börja plugga igen inför ett prov imorn.      

TJADÅÅH !

-Alissa;}

Av Alissa - 23 januari 2013 17:20


HEEJ BLOGGEN ! Idag tänkte jag lägga upp en bild på mig själv .


 


Det är jag . Följ mig på instagram. meandmydreamzH

  

-Alissa;}

Av Alissa - 22 januari 2013 21:33

Dags att sova då. Inte så intressant men eh.. Godnatt ! 

 

-Alissa;}

Presentation


NEJMEN HEJ. Jag är en tjej på tolv år som "löving" hästar. HAH :D

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du jag är en bra bloggerska? :D
 JA! JAG ÄLSKAR DIG!!
 Ja, det är du väl.
 Nja, sådär...
 Nej. typ.
 NEJ! HUR KAN DU FRÅGA EN SÅN SAK?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards