normalt är tråkigt .

Alla inlägg under maj 2013

Av Alissa - 25 maj 2013 16:28

HEJSAN . Nu har jag fixat en Header till bloggen!   OH YÄÄ

jag har sovit hos Julia inatt. Hennes blogg:

Http://www.Juliash.bloggplatsen.se

COOLISH ♥ 

alltså, jag funderar fortfarande på om jag ska börja videoblogga. vi får se vad min pappa tycker om det och så... men jaja. nästa inlägg kommer förmodligen vara ett videoinlägg, bara som ett litet test typ, men det kommer upp lite senare isf. men jaja, PÖSS PÖSS   


Av Alissa - 23 maj 2013 16:03

nejmen, tjena. här hemma sitter jag med Tilde och Lana.   

JAJAMENSAN!

Vi sitter hemma och håller på att fixar pärlor på våra hörlurar. DET BLIR SNYGGT   



     


japp. men nu ska vi typ.. ja, fortsätta. men... VI HÖRS DÅ! ♥

Häslningar från oss     

Av Alissa - 7 maj 2013 09:23

alltså, nu har jag en blogg med anna. AAH!!! den heter:


www.Alissa-Anna.bloggplatsen.se


KIKA IN! 

alltså, jag kommer inte sluta blogga på den här, men jag bloggar inte så ofta längre. BARA SÅ NI VET, JAOW .

Av Alissa - 6 maj 2013 17:54

NEJMEN HEJSAN . VET NI VAD?!?!?! Anna, som har Annas!! Vlogg!! på vfm, HON OCH JAG SKA GÖRA EN BLOGG TILLSAMMANS!!! jag kommer kanske använda den lite mer än den här, men jag kommer skriva en länk sedan i ett nytt inlägg. HÄJDÅ GAJS!   

Av Alissa - 5 maj 2013 19:51

Hej! igår så blev jag medlem i PennyGirl!! jag kommer få en ryktväska... JIPPIE TJOOHOO!   

alltså, ja.. MEN VET NI VAD? jag har ju videofyme, så jag ska KANSKE (!!) börja videoblogga. ett stort kanske. men iallafall. jag tänkte ha en liten frågestund, då man får fråga frågor... kommer svara på alla jag hinner. ni kan kommentera, eller fråga på min ask:

www.ask.fm/LissanOMG


men nu vet jag inte vad jag ska göra..? alltså, jag har jättetråkigt, är det något spel eller så på datorn som ni kan tipsa om? helst online, som typ gthotel.org eller starstable.com   

men jaja, HEJDÅ SÅLÄNGEE!  ♥

Presentation


NEJMEN HEJ. Jag är en tjej på tolv år som "löving" hästar. HAH :D

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du jag är en bra bloggerska? :D
 JA! JAG ÄLSKAR DIG!!
 Ja, det är du väl.
 Nja, sådär...
 Nej. typ.
 NEJ! HUR KAN DU FRÅGA EN SÅN SAK?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards