normalt är tråkigt .

Alla inlägg under april 2013

Av Alissa - 22 april 2013 07:19

ALLTSÅ NU HAR JAG INTE BLOGGAT PÅ EN VECKA OCH JAG KÄNNER MIG BARA SÅ.... URSCH ! men nog om det, alltså jag fick följa med en kompis till stallet nu igen, och hon är skötare på en häst som heter curre. okej, jag följde med TVÅ   . båda är skötare på curre fast inte samma dagar. curre är 173cm hög i mankhöjd   


några bilder? SJÄLVKLAART   


     


jag och min kompis curre         

MEN NU ÄR DET TYP.....

S C H O O L - T I M E ! ♥ 

Av Alissa - 13 april 2013 21:55

GODKVÄLL. eller något.. jag ska sova hos en kompis idag, och vi... ja, vi har kul. c:

det blev lite tid över, så jag bloggade lite. jag kanske lägger upp lite bilder imorn, eller senare ikväll. MEN HEJDÅ SÅLÄÄNGEE    <--  ursch..?!

Av Alissa - 11 april 2013 17:20

HEJ! ska snart till mormor och äte påskmiddag. sent, men jag var borta under lovet och har inte hunnit vara med mormor ♥

alltså, jag gillar en kille som jag brukar chatta med på kik. /han går i min klass..)

ja, det var allt... HAHA!! men seriöst, har inget att skriva...

SÅ VI HÖRS, eller vad man nu ska säga...   

Av Alissa - 6 april 2013 21:22

TJA! Jag har tips på när ni borde kolla efter inlägg. Jag brukar lägga upp inlägg vid typ 14:30 - 20:00 ungefär? Så kolla vid typ 20:10 varje dag, eller någon timme tidigare. SÅ DET SÅ!! Jupp? det var det jag hade att säga. BYE !

Av Alissa - 5 april 2013 10:16

Nä, ni är inte mina älsklingar. SKOJA! Fat endå inte liksom? Jag känner er inte. Jajajajajajjaja. På videofyme, så följer jag en tjej som heter Anna ( Annas!! Vlogg!! ). Hon är så PIP rolig!! Om ni har videofyme, så söök på henne! LOVE YOO GAJS!! HÄJDÅÅE <3 xP

Av Alissa - 1 april 2013 18:12

TJÄNA! Idag har jag inte gjort något speciellt tror jag.. JO! Och igår. Så jag börjar att berätta om igår :D
IGÅR:
Igår åkte jag hem från farmor.

IDAG:
Nu håller jag på med ett nytt pyssel! Man gör någon gelégrejsimojs och sedan så stoppar man i lite saker och blabla.. Kika mig för resept. Kik: finaamig

Jag har gjort en speciell sådan gelégrejsimojs till min bestiie Julia. Lägger upp bilder sedan! FÖRESTEN! Jullan har också en blogg :)
Juliash.bloggplatsen.se
Kika in :)
OCH EN SAK TILL! Följ oss på instagram!
Jag:
Alwaysalissa

Jullan:
Jullanstyles

BAAJ!

Presentation


NEJMEN HEJ. Jag är en tjej på tolv år som "löving" hästar. HAH :D

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du jag är en bra bloggerska? :D
 JA! JAG ÄLSKAR DIG!!
 Ja, det är du väl.
 Nja, sådär...
 Nej. typ.
 NEJ! HUR KAN DU FRÅGA EN SÅN SAK?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards