normalt är tråkigt .

Alla inlägg under mars 2013

Av Alissa - 30 mars 2013 20:10

Äntligen, nu har jag lyckats få en bil på mig och Hilton! På den ena har jag smink, eftersom jag hade varit på en "glad påsk"runda. Jag såg ut som en hare :D

Av Alissa - 28 mars 2013 14:07

Hejsan! Jag har precis kommit hem från skolan. jag vet, skolan, tråkigt, blääh. MEN..! vi hade klassdisco idag! Inte det roligaste, men ja.. det var kul iaf    

Om 45 minuter kommer min faster och hämtar mig, så ska vi åka upp till farmor över lovet. JIPPIE   

Jag kommer få träffa Hilton och Flugar. saknaar Hilton sååå mycket nue ♥

Men nu ska jag packa klaart. HÖRs 

-Alissa;}

Av Alissa - 27 mars 2013 15:57

HEJHEJ! Jag har sett att jag har fått mindre läsare.. jag tror det är, jag menar jag vet att det är för att jag inte har bloggat på ganska länge! Sluta inte kolla på bloggen, för en vacker/ful dag så kanske det har kommit upp ett nytt litet inlägg   

Men nog om det. Under den tiden jag inte har bloggat, har jag träffat ett fantastiskt djur! Igentligen är dem två stycken, fast av samma art.. Jag tror ni vet vilket djur   

Ena hästen heter Hilton, och den andra heter Flugar. 


 

Hilton.

Hilton är en fux, med bläs. Han är en hingst, som man hör på namnet... Hilton är min favorit mellan dem två hästarna. Han är speciell på något sätt... Hilton är 144 - 147cm i mankhöjd. Hilton är 11år.

 

 

Flugar.

Flugar är också en speciell häst. Han ligger ner när han sover till exempel. Varenda natt. Det gör inte "ALLA" hästar... Flugar är också en Hingst. Han är 134 - 137cm hög i mankhöjd. Flugar är 13år. 

 

 

 

Ruffsen.

Ruffsen har jag inte sagt att jag ska lägga ut en bild på, men han är ju min kanin så jag vill lägga upp en bild på honom också! Han är en hane, på 3år. Han är vit med bruna fläckar, och min beeebiis! PS. följ honom på instagram, han heter @Ruffsenx

 

Nu har ni fått se mina FAVVISAAR   

Föresten, jag hade tänkt att ha en liten "frågestund". Kommentera om du har en fråga till mig så svarar jag på frågorna när jag har fått minst fem frågor. Lovar att svara ärligt   

-Alissa;}

   


 

Av Alissa - 26 mars 2013 15:31

HÄJ! Jag ligger hemma i soffan med huvudverk. Tjoho ?
Men min mamma åker till Östersund imorn, så jag är hos min pappa. Jag ska äta middag hos mamma ikväll. Fast, det är mer ett "kanske" än "ska". Nu ska jag göra O'boy. MUUUMMS!

-Alissa;}

Av Alissa - 23 mars 2013 11:05

Hejhej... Jag har lovat att blogga åtminstone typ en gång i veckan, men jag har inte kunnat göra det. FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT!! Det har varit så mycket på sistone... Men jag lovar på riktigt den här gången. Jag ska blogga åtminstone varannan dag ;}
-Alissa;}

Presentation


NEJMEN HEJ. Jag är en tjej på tolv år som "löving" hästar. HAH :D

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du jag är en bra bloggerska? :D
 JA! JAG ÄLSKAR DIG!!
 Ja, det är du väl.
 Nja, sådär...
 Nej. typ.
 NEJ! HUR KAN DU FRÅGA EN SÅN SAK?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards