normalt är tråkigt .

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Alissa - 12 februari 2013 16:54

fortfarande sjuk.. JOBBIGT! har haft + har (..) feber hela veckan mellan 38.00 - 38.9

hela veckan, jag vet två dagar.. men blev sjuk i lördags så lite mer då kanske. kan inte sova, och är inte hungrig så satte mig framför datorn några minuter. jag var ju på mässa i lördags (innan jag fick feber), och det var JÄTTESTORT! men iaf.. min farfar jobbar på Gelia, och i år hade dem sitt lilla bås längst ner (typiskt..) och min faster är gravid, så hennes bäckenben har släppt. bäckenbenet sitter ju fast och liksom.. sitter där det sitter    (inte rör på sig)

men hennes är löst och rör på sig, och det gör ont verkar det som.. HAHA!! fattar ni? verk (värk)? okej, det är inte läge för skoh just nuu.. men ska försöka sova igen. HEJDÅÅE!!   

-Alissa;}


Presentation


NEJMEN HEJ. Jag är en tjej på tolv år som "löving" hästar. HAH :D

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du jag är en bra bloggerska? :D
 JA! JAG ÄLSKAR DIG!!
 Ja, det är du väl.
 Nja, sådär...
 Nej. typ.
 NEJ! HUR KAN DU FRÅGA EN SÅN SAK?

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards