normalt är tråkigt .

Alla inlägg den 8 juli 2013

Av Alissa - 8 juli 2013 13:21

godmorgon, dagboken. idag har jag inget speciellt för mig, men jag funderar på att ringa julia och fråga om hon vill vara med mig idag. 

"godmorgon, dagoboken". ne, jag skojade. men ibland känns det som att min blogg är en dagbok. jag skriver om vad jag har gjort, gör och kommer att göra. så nu gör jag det igen, jag berättar om min dag. just nu sitter jag bara och chillar vid datorn, lyssnar på musik, äter chips, och spelar gthotel ♥

gtnytt: 

jag är nu med i en ny familj på gthotel.org och den heter cvijét. som tydligen betyder blomma på något språk. jag vet inte vilket, men gissar på typ.. tyska? på gt finns det en underbar tjej som heter -Nelli- och hon är jättesnäll. hon har också börjar läsa min blogg nu, och det är jag väldigt glad över. desto fler läsare jag har, desto gladare blir jag   

jag skulle vilja ha något speciellt ämne på bloggen. typ, en modeblogg, eller bara anmält rolig och skojar om saker, fast om saker som faktiskt är sant. på ett ungefär, iaf. kommentera om du har tips, är ni snälla   

men jaja, nu vill jag fortsätta med mitt. så baiibaii, och hoppas ni gillade inlägget. 

nejmen, nu låter jag typ desperat efter fler läsare genom att lixom, vara så gullig, och underbar. men jag är inte perfekt. NOBODY'S PERFECT! you knööw. <-

jaja, BAII   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


NEJMEN HEJ. Jag är en tjej på tolv år som "löving" hästar. HAH :D

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du jag är en bra bloggerska? :D
 JA! JAG ÄLSKAR DIG!!
 Ja, det är du väl.
 Nja, sådär...
 Nej. typ.
 NEJ! HUR KAN DU FRÅGA EN SÅN SAK?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards