normalt är tråkigt .

Alla inlägg den 26 juli 2013

Av Alissa - 26 juli 2013 13:15

JAG SITTER HEMMA OCH HAR ONT I HALSEN.

kan det bli sämre? jaja. i "detta inlägg" tänkte jag ge lite låt tips. de två låtarna fem låtarna jag har fastnat för är: Letting Go - Nicki Minaj, Sean Kingston.

Va Va Voom - Nicki Minaj.

Birthday - Selena Gomez.

Slow Down - Selena Gomez.

Love Will Rember - Selena Gomez.


alla utom de två första är olika stilar på musik typ, men jaja. alla tycker jag är bra, iaf. selena gomez är ju min favviis artist, och hennes nya album "Stars Dance" har kommit ut på spotify!!    

när jag fick veta det, alltså, ja.. jag blev fett glad. lixom, jag: ->   

jag blev AAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSGGGGGGGGLLLLLLLLLAAAAAAAAAA
AADDDDDDD.

SÅ ÄR DET BARAAA. men jaja. snart ska jag åka upp till farmor, och julia kanske ska följa med, som sagt. vi ska få rida. ♥ 

isf, kommer det blider sedan. ♥ 

nu måste jag typ käka, så baii.   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


NEJMEN HEJ. Jag är en tjej på tolv år som "löving" hästar. HAH :D

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du jag är en bra bloggerska? :D
 JA! JAG ÄLSKAR DIG!!
 Ja, det är du väl.
 Nja, sådär...
 Nej. typ.
 NEJ! HUR KAN DU FRÅGA EN SÅN SAK?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards