normalt är tråkigt .

Alla inlägg den 24 juli 2013

Av Alissa - 24 juli 2013 12:21

HEEJ! ÄR SÅ JÄVLA GLAAAD!!  jag har fått en coconut passion från victoria's secret. men det var några dagar sedan, men iaf. igår så beställde jag en pure seduction och sedan, typ direkt efter, ringde julia och sa att hon hade fått hem sin pure seduction och secret craving, som hon beställde förra veckan. pure seduction luktade jättegott, och jag är nöjd med vad jag gjorde. så den kommer på fredag, eller på måndag nästa vecka. sidan jag beställer på heter nordicfeel.se och där kostar alla body mists 119 kroonoor!   

så, ja. men jag är iaf AAAAASSSSSGGGGGGLLLLLLLAAAAAAAAAADDDDDDD. men nu ska jag och pappa åka till mammas jobb, hämta mamma, åka till någon resturang, och sedan äta lunch med mamma, sedan ska vi åka tillbaka till mammas jobb och lämna henne och sedan åker jag och pappa hem. bloggar mer ikväll eller imorn, baii. ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


NEJMEN HEJ. Jag är en tjej på tolv år som "löving" hästar. HAH :D

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du jag är en bra bloggerska? :D
 JA! JAG ÄLSKAR DIG!!
 Ja, det är du väl.
 Nja, sådär...
 Nej. typ.
 NEJ! HUR KAN DU FRÅGA EN SÅN SAK?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards